10 October 2008

ကြ်န္ေတာ္ဟာ ကံၾကမၼာျဖစ္ခ်င္ခဲ့တယ္

လက္ညွဳိးညႊန္ရာ
ေကြ႔ေကာက္စီးဆင္းရလြန္းလို႔
ကြ်န္ေတာ္ဟာ ကံၾကမၼာျဖစ္ခ်င္ခဲ့တယ္။

အိပ္မက္ေတြ
တစ္ရာသီၿပီး တစ္ရာသီ အရိတ္သိမ္းခံရလြန္းလို႔
ကြ်န္ေတာ္ဟာ ကံၾကမၼာျဖစ္ခ်င္ခဲ့တယ္။

ဆုေတာင္းျခင္းရဲ႔
ေက်းကြ်န္ျဖစ္ရဖန္ မ်ားလြန္းလို႔
ကြ်န္ေတာ္ဟာ ကံၾကမၼာျဖစ္ခ်င္ခဲ့တယ္။

ျဖည့္ဆီးျခင္းရဲ႔ အရွင္သခင္အျဖစ္
အရာအားလုံးကို ျပဌာန္းဖို႔
ကြ်န္ေတာ္ဟာ ကံၾကမၼာျဖစ္ခ်င္ခဲ့တယ္။

ေလာကဓံကို
ပ်စ္ပ်စ္ႏွစ္ႏွစ္ ဆက္ဆံေရးဖို႔
ကြ်န္ေတာ္ဟာ ကံၾကမၼာျဖစ္ခ်င္ခဲ့တယ္။

အတိအက်ေျပာရရင္ေတာ့
ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ဓားေထာက္ၿပီး
လူ႔က်င့္၀တ္ေတြကို လုယက္ဖို႔
ကြ်န္ေတာ္ဟာ ကံၾကမၼာျဖစ္ခ်င္ခဲ့တာပါပဲ။

ေရးသားသူ-ျမျမင့္မိုရ္၊ ၂၀၀၄ ေအာက္တိုဘာလထုတ္ ဟန္သစ္မဂၢဇင္း

0 ေယာက္ မွတ္ခ်က္ေပးခဲ့သည္: