ေတာင္ေပၚကိုတက္ျခင္း

9 September 2008

ေတာင္ေပၚကိုကြ်န္ေတာ္တက္ခဲ့ပါသည္။ ေတာင္ေပၚကိုကြ်န္ေတာ္တက္ရျခင္းမွာ တကယ္
တက္ခ်င္ေသာေၾကာင့္မဟုတ္ပါ။ ေတာင္မ်ားကို တက္ရန္ကြ်န္ေတာ္ ့ဘ၀က ညႊန္ၾကားခ်က္
မ်ားပါလာေသာေၾကာင့္ျဖစ္ပါသည္။ ထုိညႊန္ၾကားခ်က္မ်ားသည္ ကြ်န္ေတာ့္မိဘမ်ားကေသာ္
လည္းေကာင္း၊ အတိတ္ကံဟု ေျပာၾကေသာ ကြ်န္ေတာ္မမွတ္မိသည့္ အရင္ဘ၀က အရိပ္
မ်ားကလည္းေကာင္း ထည့္ေပးလိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

မည္သို႔ပင္ျဖစ္ေစ ကြ်န္ေတာ္ေတာင္ေပၚကို ဆက္တက္ခဲ့ပါသည္။ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္
ကြ်န္ေတာ္လမ္းတ၀က္တြင္ ရပ္ေန၍မျဖစ္ပါ ။ လမ္းတ၀က္တြင္ရပ္ေနျခင္းသည္ ကြ်န္ေတာ့္
ကိုေတြေ၀ ထိုင္းမႈိင္းေစပါသည္။ လမ္းတ၀က္တြင္ရပ္၍ အခ်ိန္မ်ားကို ကြ်န္ေတာ္ထိုင္ႃဖုန္း
ခဲ့ဖူးပါသည္။ ယစ္မူးတတ္ေသာ ေႏြညမ်ား၌ ကြ်န္ေတာ္သည္ အခ်ိန္ကို ၀ုိင္တစ္ခြက္လို
ဇိမ္ခံေသာက္ခဲ့ပါသည္။

တျဖည္းျဖည္းႏွင့္ ကြ်န္ေတာ္သည္ အာရုံငါးပါး၏ေက်းကြ်န္ျဖစ္မွန္းမသိျဖစ္လာပါသည္။
သတိရလို႔ ကြ်န္ေတာ္လန္႔ႏိုးလာေတာ့ အခ်ိန္သည္ သန္းေခါင္သို႔ပင္ေရာက္လုၿပီျဖစ္သည္။
ကြ်န္ေတာ္လန္႔သြားပါသည္။ ထိုအတိုင္းသာ ဆက္ေနပါက ကြ်န္ေတာ္သည္ ေတာင္ေအာက္
ကိုပင္ႃပုတ္က် သြားႏိုင္ပါသည္။ ေတာင္ေအာက္ကိုေရာက္ၿပီး ေနာက္တစ္ေခါက္ျပန္တတ္
ရမွာကို ကြ်န္ေတာ္အလြန္ပ်င္းပါသည္ သို႔မဟုတ္ စိတ္ညစ္ပါသည္။

ထို႔ေၾကာင့္ေရာက္ေနသည့္ေနရာမွ ကြ်န္ေတာ္ဆက္တက္ခဲ့ပါသည္။ ေတာင္ေတြသည္
ဘယ္ေတာ့မွ ဆုံးသည္ဟုမရွိပါ။ သို႔ေသာ္ ကြ်န္ေတာ္သည္ေတာင္ေပၚကရူ႔ခင္းမ်ားကို
ႃကိုက္ပါသည္။ ဆုံးသည္ျဖစ္ေစ မဆုံးသည္ျဖစ္ေစ အျမင့္မွာေန၍ေလာကႀကီးကို
ၾကည့္ရသည္မွာ တစ္မ်ိဳးလွမွန္း ေတာင္ေပၚကိုေရာက္ဖူးသူတိုင္းသိပါသည္။ တကယ္
ေတာ့ေတာင္ေတြ၏ အဆုံးသည္ ကြ်န္ေတာ္တို႔စိတ္ထဲမွာပဲ ရွိေနမွန္းကို ကြ်န္ေတာ္တို႔
ေမ႔ေနၾကျခင္း ျဖစ္ပါသည္။

ေတာင္ေပၚတက္ရျခင္းကို ကြ်န္ေတာ္ပ်င္းေသာ္လည္း ေတာင္ေပၚမွေန၍ ၾကည့္ရျခင္းကို
ကြ်န္ေတာ္ဘယ္ေတာ့မွ မပ်င္းခဲ့ပါ။ ေလာကသည္ စနစ္တက်ပင္ လွပေနပါသည္။ ေန၀င္
ေတာ့မည္။ ငွက္ငယ္အခ်ိဳ႕ အိပ္တန္းျပန္ၾကေလၿပီ။ ေလကေျဖးေျဖးေလးတုိက္ေနသသည္။
ဖတ္ခဲ့ဖူးေသာ ၀တၱဳမ်ားထဲမွာ သရုပ္ေဖၚပုံမ်ားကို မွတ္မိၾကပါသလား။ သဘာ၀သည္
ထို႔ထက္ပင္ပို၍ လွပါသည္ ။

ေရာက္ေသာေနရာမွ ပိုျမင့္လြန္းလ်င္လည္း ေလာကကိုမျမင္ႏိုင္ေတာ့ပါ။ သုိ႔ေသာ္
ကြ်န္ေတာ္သည္ထိုမွ်ျမင့္ေသာ ေနရာသို႔လည္း မေရာက္ဖူးပါ ။ သိဖူး၊ၾကားဖူးေသာ
အရာမ်ားျဖင့္ ပုံေဖၚၾကည့္ျခင္းသာျဖစ္ပါသည္။

ေလာကကို မျမင္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ျမင့္ေသာေတာင္မ်ားကိုလည္းကြ်န္ေတာ္မတက္ခ်င္ပါ။
ေတာင္ေအာက္မွာပဲ တစ္သက္လုံးေနၿပီး ေတာင္ေပၚကိုလည္းေမာ့ၾကည့္မေနခ်င္ပါ။
ေလာကတြင္ ကြ်န္ေတာ့္ လိုလူေတြေပါ ပါလိမ့္မည္။ ကြ်န္ေတာ့္ ကို လူပ်င္းစာရင္းထဲ
ထည့္လို႔ ခင္ဗ်ားကိုစိတ္ဆိုးမွာမဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ေလာေလာဆယ္ဆယ္ေတာ့
ကြ်န္ေတာ္အလိုရွိတဲ့ အျမင့္ကိုမေရာက္ေသးပါ ။ ထို႔ေၾကာင့္ ဆက္ၿပီးေတာ့....
ေတာင္ေပၚကို ကြ်န္ေတာ္တက္ခဲ့ပါသည္။

0 ေယာက္ မွတ္ခ်က္ေပးခဲ့သည္: